* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Najpopularniejsze ebooki i audiobooki!2009-05-27 11:09:51Najpopularniejsze ebooki i audiobooki! Bądź na bieżąco - sprawdź wiosenne bestsellery Możesz mieć je na swoim komputerze za kilka minut |
|
ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT2009-08-11 11:37:26"ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT" 3 września 2009 roku, Warszawa |
|
CPI zaprasza przedstawicieli sektora bankowego do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w XX edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ2009-09-01 12:23:07NARZĘDZIA INFORMATYCZNE DO ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH Warszawa, 17 września 2009 r. |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
|
Wywiad z Dr Jeffreyem K. Likerem2009-11-02 10:26:24Dr Jeffrey K.Liker jest autorem światowego bestselleru „The Toyota Way” oraz profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na Uniwersytecie w Michigan/USA. „Skomplikowane problemy konstrukcyjne należy eliminować już na etapie fazy koncepcyjnej.” |
Szkolenia szkolenia biznesowe Poznań, Zagraniczne PeZet Szkolenia Marcin Żurek
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.